Tema: Re: inverteris
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-09-17 23:31:13
Supermamos beveik :) Bėda gal šiokia tokia, kad LT parduodamų inverterių
gamintojai neturi nieko bendro su US/UK "top brandais", nes pas anuos
tokių kaip pas mus beveik neparduoda. US visi 110V, o UK "lengvų"
inverterių nieks nereviewina, pas juos kemperiai labai populiarūs.

Išsiaiškinau tik kad Whitenergy daug kur randamas yra kiniečių kinietis,
kas automatiškai reiškia, kad net iš išvaizdos nustatyt nėr kaip, nes
anie solidžiai atrodo iš išorės.

Spėju, reik žiūrėt sinusinius, nes ten jau ne kinietiško fuflo rinka
prasideda.

Bet dar labiau px, nes per tiek laiko spėjau tipo susitvarkyt savo
inverterį.. Nuojauta sako, kad sudegs vėl, nes sutvarkyta pasekmė, o ne
priežastis, bet kol kas sueis.