Tema: Re: Optimalus budas sujungti pazeistus el laidus
Autorius: nelabs
Data: 2017-08-26 00:21:03
jei po 10 metu uztrumpins, saugiklis suveiks. ir ant tokio laido tikrai
nejungiu kilovatiniu agregatu.
o dar turiu pasidares atvedima is jungiklio tuliko lemputes i isorine
rozete, per viduri laido ikalti vinukai. nuoseklus jungimas gaunasi. kai
ijungi sviesa tulike, britva nebeveikia. galingesnis pasiima, tik prigesusi
sviesa kiek. idomu taip.
elektrikai, baisekites. :)

"Igaliotinis" <spam@rlc.sm> ra?e news:onpl1n$6pr$1@trimpas.omnitel.net: