Tema: Re: Robik pajungimas prie TV
Autorius: useris
Data: 2017-08-03 17:35:04
Jo, šitas :D Mėginsiu išardęs valyti, bus užsiėmimas.
Pagal Scart pinoutus matau kad kiekviena spalva RGB turi savo groundą ir dar
yra bendras groundas.
Telikas kažkoks mažas LCD Philipsas, meniu labai trumpas ir nieko mandro ten
nėra.

Pajungiau dar sync jungtį, tai ekrane pradėjo eiti mirguliavimai,
spaudinėjant mygtukus sumirguliuoja. Kažkas vyksta.