Tema: Re: mano filmukas: Syma X5A-1 drono iÅ
Autorius: ABLomas
Data: 2017-07-12 15:34:11
On 2017.07.09 15:48, cD-r0m wrote:
> Tai gal papasakosi, kiek realiai tau gautus centų jei kas nupirktu
> per tavo referalines nuorodas ką nors? Ar už atidarymus išvis duoda
> ką nors? :)

Referal spamas spamu, bet man dar buvo afygienai įdomu, kad kažkas iš
tikro žiūri unboxing video. Vieną turiu pažįstamą, jama mano itemus (nu
ir savo aišku daug turi), unboxina, krauna vamzdin - blyn, iš tikro
atsiranda daug žiūrinčių.
.....gaišt laiką stebint, kaip kažkas išpakuoja daiktą. Pzdc kažkoks.
Nesuprantu aš tos naujos "unboxing generation" =)