Tema: Re: anteninis stiprintuvas
Autorius: Evaldas256
Data: 2017-06-22 16:47:23
2017.06.22 15:46, Jonas rašė:
> Būtent. stiprintuvas prie antenos.  Čia tik ,,atskyrimas" nuolatinės
> maitinimo įtampos, nuo kintamos signalo įtampos.
>
> "Evaldas256"  wrote in message news:oig7fm$kjj$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Sveiki kolegos,
> Gal Jūsų man kaip inžinieriai vadybininkui galit pasakyti, kaip veikia
> prisegtuke pavaizduotas automobilio anteninis stiprintuvas. Akcentuoju,
> kad kitoje PCB pusėje yra tik takeliai. Man tai šitoje schemoje trūksta
> elementų, kurie atlieka signalo stiprinimo funkciją. O kaip Jums?
>
> Evaldas2

Tai tokia mintis ir man atėjo, atidarius įrenginuką. Bet blogiausia tai,
kad pardavėjas vis tai pardavinėjau kaip anteninį stiprintuvą, bet ne
kaip maitinimo atskyrimą stiprintuvui. Buvo perkamas stiprintuvas, nes
automobilio originalus buvo užpiltas vandeniu. Teks reikalauti parduoti
tikrąjį stiprintuvą....