Tema: Re: Q: magnetinio parinkimas
Autorius: Dilba
Data: 2017-06-20 15:37:00
Srovę matuojant tuščioj eigoj bus kokie 2A. Nebent turi srovės reples,
kurios tau starto metu pikinę srovę užfiksuotų.
O šiaip eini į turgų ir iš kokio tėvuko nebrangiai nusiperki rusišką
dėžutę kartu su magnetiniu. 10A turėtų užtekt. Dar su apsauga galimai bus.

"Народный способ выбора
Для подключения асинхронных электродвигателей с короткозамкнутым ротором
также существует «народная» формула, согласно которой номинальный ток
Iном двигателя принимается равным удвоенному значению мощности в киловаттах"

Kas nesupranta - čia parašyta, kad variklio nominalią srovę buitiškai
galima paskaičiuot jo galią kW padauginus iš dviejų.