Tema: Re: Automobilio akumuliatoriaus starteris
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-05-12 00:59:58
Su LiPo baterijom yra niuansų, aš šiaip jos mašinoj "zapase"
nevežiočiau, nes jai gali "užplaukti" užsidegti..

Lipo dirba 3.0-4.2V diapazone (0-100%), sakyčiau su 4 celėm išgausi
padorų voltažą (bent man atrodo, kad nuo 16.8 nieko mašinai neatsitiks)..

Furom užvedinėt? Specifikos nežinau. Siūlyčiau žinomų gamintojų celes -
kiniečiai ten prirašo visokių 200C, labiau gal todėl, kad vis tiek
niekam tiek nereikia.. Apskritai nežinau, kaip joms patiks toks darbo
režimas.