Tema: Re: OrangePi ir video
Autorius: Signalizacija
Data: 2017-04-03 06:27:45
Va tau dziaugsmas jei nori , kad rodytu.
http://www.cypeurope.com/store/store/app/product/PUV-44XPL-4K22-KIT/4-x-4-HDMI-HDBaseT%E2%84%A2-LITE-Matrix-with-2x-Independent-HDMI-outputs-%26-Audio-De-embedding-4K-HDCP2.2--PoH-60m-inc.-4x-PUV-1210PL-RX-Receivers
Jei nori tik pasipisti tada rapberiauk, tempk HDMI kabelius ilgus,
paskui aiškinkis kodel tai rodo tai nerodo ...