Tema: Re: Geriausias siurblys? Koks?
Autorius: [mikro]
Data: 2017-04-02 12:05:11
tai, kad apsoliuciai viskuom. tylus, traukia su ds5500 palyginus tai net nzn
kaip palygint, realiai ds5500 visai netraukia pries c3. c3 pilnu galingumu
niekada ir nenaudoju, nes gal kilima dar galima siurbt, o laminata tai raut
reikia sepeti nuo grindu. pasiemei ir issiurbei per minute jei ka priberiai,
su tuo gargaru uzpisdavo su vandeniu turkstis, tskant nepaimsi taip iskart
ir nepadarysi tvarkos. manevringumas tai isvis su ta bandura nera ka
lyginti, vietos maziau uzsima nu vienzo vieni vartai realiai subjektyviai...
dar kai ds'ams pasidare filtrai (variklio pvz) vos ne 40 euru, tai visai
pzdc... o ten visokie analogai is knecht ir panasiu automobiliniu idejus
galia taip iskarto per puse...

"svogunelis"  wrote in message news:obfifp$a8r$1@trimpas.omnitel.net...

O kuom taip patiko būtent Miele c3? Jau antras komentaras dėl c3 :)

Man iš senesnio turimo Philipso patiko, kad ant antgalio šonuose yra
šluotelės, tai apvadai nesibraižo ir iškrapšto dulkes iš ten :) arba šalia
kėdžių kojų brūžini ir nesibraižo kojos.

"[mikro]"  wrote in message news:obdkr0$epv$1@trimpas.omnitel.net...

kaiptik po sito kai uzsilenke pasiemiau c3. tai nx nx, niekas man atgal to
kercherio neikistu:)

On 2017-03-27 22:25, Levas wrote:
> Kärcher DS 5500

Bet tai ne pro, o eilinis buitinis siurblys... viesbuciams visai kiti
skirti...

Audrius K.