Tema: Re: apie įvadą lameriams
Autorius: PukiS
Data: 2017-03-23 16:41:09
yra spinta. anksciau joje stovejo skaitliukas,  joje taip ir buvo
padaryta, virtuves technika viena faze, rozetes kita, apšvietimas
trecia, atskiri automatukai. bet va elektrikas kuris iškėlinejo
skaitliuką viska uzkabino ant vienos ir kažkodėl pareiškė kad negalima
skirstyt. Išskirstyt man valanda darbo būtų, bet nesu tikras ar ok taip.