Tema: Re: osciloskopas/logic analyzeris
Autorius: Darius-B
Data: 2016-12-12 11:42:31
Sitas gal ir nieko, bet su juo pagauti kazkokia proco komanda gali buti
vargo pisimas. Gal komandu gaudymui koks analizatorius prie kompo jungiamas
tiktu. Pvz. panasiem dalykam toki turiu. Patinka tai, kad neriboja jokie
buveriu dydziai, gali nor ir parai palikti ijungta: https://www.saleae.com/

"G.S."  wrote in message news:o2lchf$ko0$1@trimpas.omnitel.net...

Sitas:
http://www.siglenteu.com/pdxx.aspx?id=2373&T=2&tid=1

> Prašom nepyzdavoti :)
>
> Užėjo pojūtis, kad per daug pinigų turiu, vaizdžiai šnekant :) Ir
> atsibodo analoginis tarybinis osciloskopas su šūdinais potencais ir
> (ne)sinchronizacijom..
> Realiai naudojamas dabar tik tiek:
> Audio/video signalų buvimo pamatymui, procesorių gyvybės tikrinimui ir
> panašiam š dažniausiai naudojamas.. Šian dar mašinoj generatorių
> tikrinau, tiksliau DFM signalą :)
>
> Ateitios perspektyvos:
> procesorių hakinimui pvz. dabar turiu idėją atrasti tam tikrą vieno
> [...]

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.