Tema: Re: Ar galima gręžti magnetą?
Autorius: MS
Data: 2016-12-09 09:40:14
pas mane stovi ir DS18B20 ir termopora. Termopora įgręžta į kaminą, o DS tiesiog priglaustas prie išorės, be jokis termoizoliacijos. Temperatūros parodymai skiriasi 80-100C. Katilo dūmų nominalioj temperatūra 220C (realiai svyruoja apie 200C), tai DS18B20 savo 127C neviršija. Jeigu viršija, matai tuos pačius 127C, bet daviklis neiškepa. Buvau kažkada pamiršes uždaryti įkūrimo sklendę, tai dūmai buvo užkaitę 400-500C. Žodžiu iš bėdos veikai, bet geriau statyk termoporą, turėsi realią temperatūrą, mažesnė inercija ir kainuoja nekažką daugiau.