Tema: Re: Trijų laidų sujungimas
Autorius: MRT
Data: 2016-11-27 00:01:06
> Dar yra tokie, bet neatrodo patikimi sujungti tris laidus.
> http://www.dogas.lt/#details=03a4201c-55f4-11de-a0c4-00215abc210d
> http://www.dogas.lt/#details=03a42020-55f4-11de-a0c4-00215abc210d

Tokiu seniuose yra.. man jie patvariau atrode, tai i kaima paemiau.
Tiesa, emiau tycia per didelius (kazkodel patinka sulenktus prisukt).

> Ar tiesiog paimti nusižievinti po 10cm nuo gyslų, susukti į skrūtkę ir
> ant viršaus užsukti kokią raketą, bet laidai dėžutėj nėra ilgi ir vėliau
> ką nors pakeisti bus sunku
>
> Problema paprasta ir pasirinkimų daug, nes ant to mazgo kabo šeši butai
> su savo virduliais ir skalbimo mašinomis

Pagal 4gyslius - sie kazkiek i tema:
https://www.senukai.lt/p/kontaktine-kaladele-kopos-kolin-s-96/2g7e

Nors man kazkaip jei tik telpa, tai jie KS251 smagiau atrodo..
jie lyg ir DIN begiams.. tai kazka kulturingo galima sumeistraut..