Tema: Re: del mmtc
Autorius: Rrr
Data: 2016-11-25 10:20:38
Jeigu butum neneses i joki servisa ir butum idejes skelbima ir parases
kas jam yra ir kad nebandyta lyst, manau butu paeme gal net uz nebloga
kaina kazkas.

Dabar jau nunestas, neaisku kas ten priburta. Man karta buvo dar
neismaniuju laikais, pradejo issijunginet telefonas, paziurejau, ziuriu,
miniatiurinio sleifo jungtis atsilitavus, nunesiau, pasake nepataisoma
tipo. Atsinesiau namo, isardziau, pyst, ziuriu viena mikruske islituota.
Tai nuveziau atgal, daviau pizdi, ilitavo atgal, aisku telefonas neveike
po to ir net nemeginau kazka taisyt jau, nes beviltiska, manau. O
problema buvo sleifio jungtis, kuria butu uzteke perlituot is naujo.