Tema: Re: USB_micro_USB laidai
Autorius: android
Data: 2016-11-08 18:58:29
uzsisakiau is skytecho ivairiausiu 10vnt - su lenktu antgaliu, susuktu i spyruokle ir
issitempianciu, susuktu i rite, medziaginiu apvalkalu, etc. Skirtingu gamintoju, skirtingu ilgiu,
skirtingom kainom. Ziuresiu kaip kas.

Man ikisiol krove visi norm, tik periodiskai susitrindavo fiksavimo mechanizmas ir nebelaike,
iskrisdavo.