Tema: Re: Laidai
Autorius: Kesha
Data: 2016-11-08 09:32:22
> [...]
> niekada nepasiteisino. Situacijos, ka tik uzisvede, dabar nebe - zodziu ciut
> ciut perlipta riba akumo pajegumo. Bandyta keliose masinose - laidai geri ne
> rusiski, kontaktai apvalyti.. neuzvede, pastumus - uzsivede.
>
> Kita atveji idomesnis, nebesikuria, ir neuzsistume (Volvo V40 2006m),
> veiksmas prie policijos pastato. Iseje pareigunai stengesi padeti
> visokeriopai, padejo ir pastumti (vel nepadejo) , ir privaziave su tarnybiniu
> busiku, ir rimtais laidais bande prijugnus pakraut 5-10 min, ir uzvest.. ir
> vistiek nepavyko. teko eiti i artimiausius senukus ir pirkti akuma.

Tai jei akumas buvo gerai nudusęs ir dar zyzelis, tai ne laiduose
problema, o nepakankamai palaukėt iki užvedimo (galima sakyti - reikėjo
leisti ilgiau laidams parsigroti :) )

> zodziu realiai tai 95 proc. atvejais lengviau uzsistumt (nebent ziema, ir pan
> netinkamos salygos) - nepasiteisino tik tuo vienu atveju. Na o su laidais
> kaip ir gaunas 95 proc. atveju kad nieko nepades.

man buvo tik vienas kartas, kad nepavyko užkurt kaimyno auto su
laidais, nes nelabai turėjau laiko laukti, kol dasikraus miręs akumas,
tai ir nepavyko užkurti.
O va bendzai tai ir su pigiausiais kitaicais užsikuria ir be jokio
laukimo :)