Tema: Re: Nimh nicd pakrovimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-10-23 19:27:53
Paprastai - akuma krauni iki max, o tada matuoji kiek atiduoda. Imax B6
šiaip turi tokią funkciją, bet deja man 14,4V akumą iškrovė iki kokių
6V, ir dar toliau būtų varęs jeigu nebūčiau pamatęs. Atkroviau su buku
pakrovėju, nes imaxas jau nebedetektavo jo.. Akumas gyvas, bet taip ir
likau nesupratęs ar imaxą blogai nustačiau, ar ten jis kažką sugrybavo..