Tema: Re: Hibridine "mikroschema" - kur gaut ant marijos zemes
Autorius: Evaldas
Data: 2016-08-26 09:13:04
Pirkdamas nauja geriausiu atveju gausi kiniska arba lenkiska padjobke, todel ir taip ne kazin koks stiprintuvas taps tar sudinesniu
(originaliu STK Sanyo jau seniai negamina, negana to paties Sanyo jau senokai neliko)
Variantai eiles tvarka ka daryciau as:
1. bandyti taisyti mikroschema, dazniausiai buna sudege tik galiniai tranzistoriai juos galima pakeisti, zmones pakeicia, as pats senais laikais esu keites. Arba galima ant laiduku isvesti i isore (taip irgi esu dares)
2. ieskoti donoro su originaliom mikroschemoms (gali trukti ilgai ir be rezultatu)
3. paimti kokia TDA7393 ar LM3886 ir pakeisti vietoj STK atitinkamai pakeitus ploksteje kitus elementus pagal TDA ar LM.
Rezultatas (gerai padarius) geresnis nei su STK. Knisimosi daug, bet jei daroma is idejos....