Tema: Re: multimetrai
Autorius: Evaldas
Data: 2016-08-24 11:44:21
Tai jei tik del laidu tai gal tiesiog nusipikti gerus laidus kurie kainuos kaip pigus Mastech, bet laikys ilgai?
Siaip dabar neseku madu, bei jei pirksi toki siek tiek prabangesni tai siulau imtu su analogines skales imitacija, kartais labai patogu.
Auto range yra patogi funkcija, bet kiek as ju ivairiu ir pigiu ir brangiu maciau gana leta, ir is tiesu darbe uzknisa. Taigi rinktis tau pagal charakteri, cholerikui netiks.