Tema: Re: Kontakt? tepalas. Koks?
Autorius: svyt
Data: 2016-08-16 09:33:26
Matai, normali antikorozija, purkstelejau dinitrolu ant rudziu
 dalinai pazeisto ploto, kur buvo rudys, virt pradejo. cia garazo
 kaimyno priekabai, kad neknistumete man proto, jog mano bmw dar
 ir surudijes. Nu tik biski, galinis dangtis, kaip ir visu
 universalu.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----