Tema: Re: Keistas gedimas
Autorius: svyt
Data: 2016-08-13 16:17:07
Ten krutas magas buvo, orginalus 1983 metu bmw, radijoj galejai
 nustatyt tris stotis, mygtukai sukiojos paderinimui ir nuspaudus
 veikdavo ta stotis kuri susukiota ant to mygtuko,ai, nu ir
 ketvita be mygtuku.
ir kaseciu nekramte kaip pigus kinieciai, tik
 dangtelis buvo kazkur nusimetes, atrode labai technariskai. Dar
 ten kazkokia kojele nuluzo, draugas su kempu bakstelejo,
 suvirino, as su svitriniu per vakara nusveiciau ir vel viskas
 veike. Chebra ziurejeo kaip maga su automobiliniu kempu taisau
 kreipe galva, dar labiau kraipe, kai pamate jog jis veikia :DDD,
 ex o jus sakot vintaznikas, tada savo rankom- kaltas, svarke,
 bulgarke, graztas, 500g plaktukas galejai perinkti automobili,
 pasalint bet koki gedima. Dabar pabandyk su svarke cd grotuva
 remontuot ;)

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----