Tema: Re: Koks elementas nusprogo?
Autorius: Herkus
Data: 2016-08-02 22:02:03
Ooo tai tu gilesnis kaimas nei pasirodei. Haha tai ka tu cia dar
 pasakoji? Dar kart patvirtinai, tamstele - siknoj buves suda
 mates. Ne veltui nieko doro i tema taip ir nesurezgei. Kai
 dvirati susiremintuosi numink kada iki kokios rimtesnes
 krautuves.
 Bet kitavertus, gerai kai gyveni uz savo kaimo tvoros neisejes -
 atrodo, kad visa pasauli zinai.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/