Tema: Re: blakiu aptikimo iranga
Autorius: svyt
Data: 2016-07-29 16:02:04
Jam dzin, kieno iranga isleks, nes ji juk gali but priesu skirta
 klausytis jo delikacius pokalbius su klientais.
Cia gi klausimas,
 kaip uzblokuot kliento pasiklausoma aparatura, kad paskui i
 jutube nedetu jo snekos su klientu.
Emp iskrova namudinem salygom pasidaryt sudetinga? Man cia kilo
 ideja... Kai furista, ziauriai pazeidusi taisykles sustabdo,
 pravaryt, kad issitrintu taxo ir korteles duomenis, dar pries
 nuskaitant...

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----