Tema: Re: Kaip tauta siais laikais darosi vienetines PCB?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-07-25 16:11:27
On 7/25/16 13:02, ejs wrote:

> Kai kas rekomenduoja Elekon'ą.

Vat kazko tokio ir reiketu...

> SOIC?

O ka? Esu si bei ta taip susnargliaves. Bet tada arba neberemontuojama,
nes tektu uzpilt termoklijais arba realiam pasaulyje daugiau poros
savaiciu neisgyventu. Tai liecia ir seip maketini montaza. Kazka
susnargliuot ant stalo yra viena, metu metus dauzytis masinoje visai kas
kita.

Tipo pats gaminsi?