Tema: Re: Altmega16L
Autorius: Gintas
Data: 2016-05-03 00:04:21
Super!!! Prie tranzu jungiau +4,5 V per 1K, kitu baksnojau i isvadus, nepajungtus prie tranzu. Sviete, kurie gyvi buvo :)

vienas tranzas valdo  ketvirto skaitmens 7 segmentus ir PM simboli
antras T  trecio skaitmens  7  segmentus skaitmens ir 1 nenaudojamas(?)
trecias T valdo 5 simbolius, dvitaski  ir 2 isvadai nenaudojami (?)
ketvirtas T valdo antro skaitmens 7segmentus ir 1 nenaudojamas (?)
penktas T valdo pirmo skaitmens 7segmentus ir AM simboli

Pasidarius lentele, matosi, kad kai kurie segmentai sudege.

Dekui visiems atsiliepusiems, pradedu ieskot indikatoriaus kokio nors panasus :)