Tema: Re: Suktuko bateriju remontas
Autorius: Gadaminas
Data: 2016-01-18 07:42:51
pakeiciau suktuko akumus i tokias celes is laptepo... Suka ir laiko zymiai
geriau. Aisku naudojama tik varztams atsukti ne profesionaliai, bet kol kas
turiu suktuka. Su "originalu" jei pastovi dvi tris dienas pakrautas-ir
nebesuka...

"Nabletas@work" <nabletas@work.lt> parase naujienu
pranesime:n74t1q$mvp$1@trimpas.omnitel.net...