Tema: Re: durų skambuĨio mistika
Autorius: MumZer
Data: 2016-01-06 21:40:21
kaimynas nepyzdina, buvau trumpam (su leidimu) jų butą prie skaitiklio
"atjungęs", jų lemputė užgeso, mano L ir N prie skambalo toliau šviečia.
kai prie skambalo tikrinau - atjungtas tiek skambalas, tiek mygelis buvo
beje patikrinau prie mygelio - irgi tiek L tiek N šviečia (N silpniau)
skambalas pajungtas prie to paties saugiklio kaip ir bendras apšvietimas
(lubines ir sienines lempos), bet lempose šviečia tik L, o N nedega..