Tema: Re: auto akumas
Autorius: svyt
Data: 2016-01-05 10:24:08
Akumu garantija pas mus labai kvepia sovietmeciu, realiai kazka
 gali issireikalauti jei neveikia tik 1 banke, jei visos apkaltina
 arba elektro sistema, arba vairuotoja- buvo pilnai iskrautas
 (numestas) todel garantija negalioja ir irodinek kad ne
 kupranugaris.

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----