Tema: Re: Čaijnyko klausimas
Autorius: svyt
Data: 2015-12-07 08:45:48
kam daryt viska taip sudetingai, nepajungti akumai nera labai kaprizingi
krovimo srovems ir itampom, labiau jie bijo perkaitmo.
pvz- yra laiko reles 220v, pajungi tokia- minute krauti 3 ilsetis ir bus
pats tas jei pakrovejas daug galingesnis nei akumas, jei nori palaikymo-
ilgalaikio krovimo jungi per 1 A lempute (galiniu gabaritu)

--

svyt/bmw e39