Tema: Re: Apsvietimas su 2 perjungikliais, o reikia dar prijungt skambuti :)
Autorius: MRT
Data: 2015-11-26 15:29:55
> Tai, kad man ir nera galimybes trecio jungiklio sumontuot.
> O vieno jungiklio pakeitimas kryzminiu jungikliu nesupaprastintu problemos
> sprendimo?

pasidaryk brezinuka ant popieriaus.. susirasyk kiek gyslu kiekvienam kabelyje,
kur kokie sujungimai.. tada gal krikstolinis rutulys kazka pagelbetu.
Jei kokia nors ten virstinkine komutacine dezute yra - ji irgi mazgas..

ir truputi maziau paslaptingas buk.. cia gal nori pasakyti kad bute kokiam
koridoriuje taip pyst ir atsirado perjungikliai, koridoriaus liustru valdymas is dvieju vietu,
tik visa beda, kad pacukai kai lauze duris skambucio mygtuka ir laidus isrove?..

Tarkim mane tarkim domincios vietos:
1) koks laidas yra tarp skambucio mygtuko ir skambucio (kiek gyslu, kas jose)
2) koks laidas yra tarp skambucio mygtuko ir perjungiklio
3) ... kiti panasus reikalai ...