Tema: Re: patarkit del signalizacijos
Autorius: Evaldas
Data: 2015-10-12 16:49:11
Čia vaikų žaidimai, o ne signalizacijos.
Gal ir ne į temą išsiplėsiu, bet aš nematau prasmės pirkti ir naudoti kažkokį šūdą vietoj to kad pasistatyt normalią signalizaciją kurią po to panaudosi jau pastatytam name. Ir dar nesuprantu kaip žmonės stato namus už 150 kilo eurų, bet taupo 100 eur ant normalios signalizacijos.
Dar man neaiškui ką tas tavo draugelis darys vidury nakties gavęs žinutę apie įsilaužimą? Rinks chebrą ir važiuos kariaut? O jai paaiškės, kad vagių jėgos didesnės? O jei tai bus klaidingas suveikimas?