Tema: Re: Senutė skalbianke
Autorius: Night
Data: 2015-09-30 09:25:59
Nu tai pamatuoti varza moki - pajungi testeri prie to NTC termistoriaus ir
pasildyk / pasaldyk - ten varza kintant temperaturai turi kisti smarkiai ir
tolygiai. Jei pastebesi kokiu anomaliju - tai tam NTC pyzdiec. As jau
buityje 3 gedimus pasalinau budamas pakankamai zalias, kur butent NTC
termorezistoriai buvo kalti - 2 dujiniame katile, viena saldytuve, taigi
galiu teigti, kad jis neretai kaltas buna.