Tema: Re: Traktoriaus beteriju krovimas?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2013-05-16 19:48:52
Man teko tvarkyt Belaruso / JUMZo elektroinstaliaciją. Kažkaip to srovės ribotuvo natūroj neaptikau, nors schemoje jis pažymimas. Traktoriai panašūs, bet elektros schema kažkiek skiriasi.
  Dar yra skirtumas, kaip užvedamas dyzelis, "puskačium" ar starteriu. Starteriai taip pat gali būt skirtingi, "puskačiaus" ar pačio dyzelio. Jei starteris dyzelio, tada turi būt galingas masės išjungėjas, ir pajungtas jis ne prie kabinos skardelių, o storu kabeliu kur nors prie varžto šalia starterio. Pastebėta, kad gamyklos į tai nelabai kreipia dėmesį ir variklį labai sunku užkurt, tiesiog skardose dideli įtampos nuostoliai ir starteris vos suka. Aišku, ir masės išjungejas turi būt ne standartinis 20 A, o bent 200 A ar daugiau.
  Galima internete rast  knygą "Belokon' Ya.E. i dr. Traktory Belarus semejstv MTZ i YuMZ. Ustrojstvo, rabota, tehnicheskoe obslu.djvu"