Tema: Re: dviracio elektrifikavimas ?
Autorius: Eyjafjallajökull
Data: 2013-05-10 12:27:07
Kažkaip manau kad jeigu užsiimsiu tai bent pradžiai bandysiu su švininiais
akumais.
Mano matematika tokia - už 1500 Lt išeina kokių 10 komplektų švininių
akumuliatorių, juos matyt tektų pasikeist prieš kiekvieną sezoną -
deklaruojamo ciklų skaičius ~200 sezonui turėtų pakakt.

LiFePo4 matyt tarnaus 10 metų, bet drįstu manyt, kad po kokių 2-3 metelių
jie bus gerokai atpigę, taigi investuot dabar į jį nematau prasmės:) O
žiūrėk gal ir dar kažką gudresnio kas sugalvos :)