Tema: Re: Q: supilta vandeniu
Autorius: tas kuris virshija
Data: 2013-04-04 23:57:28
Pasistenk gerai isdziovinti, siulyciau pakaitinti, aisku, proto ribose.
Garantiju nera, bet, jei niekas nenupuvo per para laiko ir su cifais ko
nors nenugrauzei, turetu pasileisti. Beje, ar ta para laiko slapia
plokste buvo po itampa? Jei taip-sansu sumazeja. Tevas syki mano
povandeniniu trumpam patapusi telefona nedabaige dziovinti ir pakraut
ijunge. Is pradziu telefonas veike, bet bekraunant korozija pabaige
juoda darba.