Tema: Re: TEO laidinis telefonas ir internetas
Autorius: For Example John Smith <For_Example John Smith@gmail.com>
Data: 2013-04-03 16:45:22
destau situacija Vilniuje:
teo milzinas samdo daug rangovu ir visko matyt nespeja suvaldyti.
1. kazkokia firma iskase griovius ir paklojo sviesolaidi privaciu namu
kvartale.
2. praejo TEO diedukas su popieriais ir paklause ar noriu sviesolaidzio.
3. 2-3 men palaukes paskambinau ir paklausiau kada bus? Pasake, kad
issiaiskins.
4. paskambino, pasake kaina, pasakiau ko man reikia per ta optika, pazadejo
paruosti sutarti, sutariau kada ateis ivesti laido is gatves i namus.
5.paskambino kazkas ir sutariau kada ateis privirint angalio ir prikalt
dezutes.
6. paskambino teo bicas, sutariau laika, atejo, pasijunge savo kompa,
pajunge mano pireli is laido i optika, dave is anksto parengta sutarti
pasirasyti.
7. nuejau i TEO ir pasakiau:
- aciu uz optika, laido nebereikia.
8. per 5 dienas laidas buvo atjungtas.
9. saskaita pasikeite
Netikiu, kad kazkur kitaip Lietuvoj su teo. t.y. niekas jums nesiulys moket
maziau, patys turit pasakyt ko reikia.