Tema: Re: Aruino, I2C ir davikliai?
Autorius: Levas
Data: 2013-03-30 22:45:39
nezinau kaip sitas modelis, bet mano naudojamas veikia be tos salygos
"itampa turi but 1.3 didesne". Veikia prie visokiu kombinaciju. Veike ir
kai batarke =0, ir kai batarke ~2V. Taip pat ir kai procikas veike nuo
nusedusio akumo ~2.7 rodos volto. Tiesa RTC placios darbines itampos.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt