Tema: Re: Kaip suletinti RC auto?
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-03-15 13:28:29
na tai klausk čia, papasakosiu kas neramina :).

Bėda ten visgi greičiausiai su ESC. Tam pačiam propelery bandžiau kitą,
brushed mašiną su tuo pačiu pigiausiu valdymu, viskas vyksta sklandžiai
ir tolygiai. Todėl ir galvoju, kad greičiausiai imsiu vasarą S10 su
šepetėliniu varikliu.
Įtampos ant brushless'o testeriu nepamatuosi, ten impulsai gi eina ir
dažnis aukštas.
Kaune kartais būna Stasys, dar šiaip kas nors praktikuojantis užeina,
tai tiek kartais kažką gali papasakot. Pardavėjai tai taip, kasininkai
ten praktiškai.

Detalės pirkt reikia iš HobbyKing'o tiesiai, pas propelerį gaunasi labai
brangus malonumas, nebent staigiai ko prireikia. Pusašių, šakių,
amortizatorių ir pusašių lizdų reikia užsipirkt į priekį, smagiau
pasivažinėjus reikia anų daug :).