Tema: Re: Q: ar apsimoka remontuoti imax/b6 pakroviklį?
Autorius: Pranelis
Data: 2013-03-08 12:43:27
Balansavimo/krovimo itampa butu sveika palygint su pakankamai tiklsiu
testeriu, kad nesugadint akumu.
Pas mane irgi originalas yra, ale kas is to. Tikslumo balansuojant nebuvo.

Atsidares pasiziurek desiniam apatiniam kampe ar tos dvi dideles varzos
nenukepe ir ar tranzai (su astuoniom kojytem) ir kitas, kur po apacia gyvena
nenukepe. Ir takelius ten aplink apziurek, ar sveiki.
Kazkuris is tu tranzu iskrovimo metu dirba. kaip apkrova akumui.

PDF'e yra schema. Jei nesi kokiam elektronikui, tai  pridek schema, bus
lengviau slieku ieskoti.

"Vasaris" <none@none.none> wrote in message

"Pranelis" <nera@meilo.net> wrote in message
> Taisyt galima. Imax. balansuot moka, tik reiketu jam bent kalibracija
> padaryt. Svarbu, kad kraunant balansuojant visas celes vienodai ikrautu ne
> daugiau 4.20 . Raktinis zodis - vienodai.

Šiaip mes krauname po vieną celę, tai problemos kaip ir nėra.

> Rezistoriai keiciasi sunkiau. Vienam dariau, daugiau nenoriu.

Tikiu. Ten skruzdėlės :-(

> Pas mane pora kartu vbuvo raktinis valdymo tranzas nulekes. Pakeitus
> panasiu
> is lemonos veikia ligsiol.

Gal galėtum pasufleruoti, kuris? Jei nepameni iš atminties, galiu įmest
foto...
Jų ten po radiatoriumi - gyva galybė (gal kokia 10-12 vnt.), jei čia apie
tuos kalba...

Beje - ar pas tave veikia iškrovimo funkcija? Nes pas mane tai nė ant vienos
programos ji neveikia. T.y. startuoja softiškai programa, sukasi taimeris,
bet iškrovimo srovė 0 mA ir įtampa lieka ta pati. Toks vaizdas, kad
nesudaroma apkrova...