Tema: Re: DIY projekteliai
Autorius: For example: John Smith
Data: 2013-03-02 00:55:42
laistymui internetu gera ideja cia http://rayshobby.net/?page_id=160

"Herkus"  wrote in message news:kgqemf$3df$1@trimpas.omnitel.net...

ką matuoji, vandens temperatūrą ir pagal tai nusprendi ar baiginėjasi
degimas? Reiktų kažką tevui pasiūlyt susimeistraut, kad optimizuot savo
begiojimų užkrovimui skaičių.

Aš šiuo metu dirbu prie idėjinio hobi projektėlio: video stebejimo
sistemos sodybai: raspberry pi + kamera(-os) + GSM internetas per mobilų
+ infrared judesio jutikliai + programinis judesio atpažinimas +
šilumos/drėgmės sensorius. Link pabaigos, beliko pajungti IR sensorių ir
viską įpakuoti ir pritaikyti dirbti lauko salygom.

Numatęs darytis automatizuotą laistymo sistemą pagal žemės drėgnumą, su
skirtingu vandens padavimu skirtingiems augalams + monitoringas per
internetą.