Tema: Re: Skalbiniu dziovykles dregnomatis
Autorius: Ziogas
Data: 2013-02-05 19:21:50

Instrukcijoje apie tai is vis nieko nera. Ir jokiu daiktu panasiu i
daviklius, ant bugno nera. Tik sepeteliai, apie kuriuos rasysiu zemiau.

> Man rodos braukia per bugna ar kazkur sepeteliais ir mieruoja varza.
> Esu mates toky buda. Ar pas tave taip pat, reik zhet.

Taip, yra tie sepeteliai. Tik tiek, kad as is pradziu pagalvojau, kad jie
reikalingi izeminimo sumetimais.
Bet kai parasei, kad matuoja varza, tai tada kazkas paaiskejo. Bugnas asine
kryptimi padalintas i dvi dalis plastmasiniu intarpu ir masinos konstrukcija
yra tokia, kad vienas bugno galas yra izoliuotas nuo korpuso. Kitaip sakant,
dvi bugno dalys izoliuotos viena nuo kitos, o sepeteliai braukia per
skirtingus galus.
Ir dar instrukcijoje pabrezta, kad pagal vandens kietuma reikia
suprogramuoti masina, nes nuo kietumo priklauso laidumas.