Tema: Re: steperio valdymas stand alone
Autorius: lietuvys
Data: 2013-01-02 13:32:17
Esu padaręs tokį aparatą su savo draiveriu. Stepperio greitis parenkamas
dviem mygtukais, matomas ekranėlyje.
Draiveryje programuojamas mikrovaldiklis. Galima suprogramuoti ir kažką
daugiau.

Turiu ir žingsninukų, galiu išsiųsti į Vln.

Jei domina - kreiptis el. paštu arba mob.: 8-656-1 ashtuoni aštiuoni du 6

Marius