Tema: Re: atmega komunikavimas iki 10m
Autorius: Levas
Data: 2012-12-28 13:36:54
viska galima padaryti... Mano "rekordas" ~100Mbitu per 2 metrus UTP
kabelio naudojant LVDS. Naudojau 3 poras 2- duomenys, 1- clock. :) Be
jokiu "dedicated" stiprintuvu. Uztat buvo duomenu tikrinimas.

Esme tame, kad uzdavinys nesuformuluotas iki galo... 10 metru gerai,
keliolika kbps gerai. Toliau neaisku. Taciau jei nera triuksmu, ir jei
duomenis galima butu pakoreguoti matematiskai, tai galimas klaidas
galima lengvai isgydyti. Pries simta metu buvau prie santakos kompo
parases manchester kodavima su Hammingo papildymu. Grynai eksperimento
labui leidau triuksmus ir puikiausiai duomenys atsistatydavo....

O jei norima paimti tipo "arduino" kubeli, tupai pajungti ir noreti 100%
patikimumo? Tada jau ne.

Dar klausimas? Gal reiketu galvaninio atrisimo? O dar, jei duomenys
"vienpusiai", ko nepajungti ala "toslink" :) Juolab kad pramoniniu
kabeliu pilna ir siaip per koki plastikiniu siauda veikia.

O jei norima organizuoti 2..3 (ir daugiau) tinkla. Tai tikrai nereikia
isradineti dvirati- sroves kilpos tipo tinklas per 2 laidus, CANBUS ir
panasiai. Tik va paprogramuoti reikes kokybiskai. Bet turesi gera daikta.

Vaje, kiek pripilsciau nesamoniu. :)

--
Bye, Levas

--