Tema: Re: Kaip reguliuoti garsà po stiprintuvo?
Autorius: Juf!
Data: 2012-12-26 13:39:03
Aparatas turi antrą zoną. Tik, kad aš čia sliekų ieškau... :-). Noriu,
kad virtuvėje sienoje stovėtų ratukas (ar mygtukai) ir sau reguliuoji...
Gerumas tas, kad svetainė - už sienos, galiu kiaurai tą sieną pragręžti
ir pvz. IR siųstuvo akutę pastatyt. Ar yra tokių  programuojamų IR
siųstuvą, kad į rozetės lizdą sukišti?

Juf!