Tema: Re: Q:DVB signalo stiprumas
Autorius: Resolut
Data: 2012-12-19 11:47:14
Siprumas buvo 32 proc, kokybe 10-15 proc.
Biski pakraipius antena stiprumas tapo 42 proc, kokybe apie 20.
Pasikartosiu- telecentra uzstoja kalnas, i toki auksti antenos tikrai
neiskelsiu.Atstumas apie 8 km tiesia linija .
Mezonas mano apylinikeje neegzistuoja ( jis transliuojamas is telecentro)
Antenos kabelis po tinku. Nebuvo pats pigiausias .
Pabandziau sita stiprintuva -
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=93804
- neveikia jis kazkodel.Ta prasme - signalas isvis prapuola. Bandziau uz
antenos, ir uz sakotuvo, ir uz rozetes- signalas 0. Gal negauna aliektros is
televizoriaus ? Kaip tuos 5V paduot? Gal yra TV meniu kokia opcija, kurios
neradau ? Krypties nesumaisiau, nors, del visa ko, bandziau ir apsukt.

Antena pas mane lauke, 3 a. Ten stovi sakotuvas ir  isvedzioti  kabeliai po
kambarius.Kabeliai  pasibaigia sat/tv/fm rozetemis.