Tema: Re: akumo elektrolito tankis
Autorius: telekomas
Data: 2012-12-08 23:21:42
nu čia reikia nulekti galvą hondos inžinieriams už tokį akuma. biški
pabrausinau kataloga, tai tarkim wv ar bmw 2 litru benzinams siulo
mazdaug 60-65 ah ir 500-600 A akumus.

bet pirminis  klausimas ne apie tai. akivaizdžiai turimo akumo
elektrolito tankis per mažas kaip pakrautam akumui. va man idomu, ar
imanoma kazka paburti, ar jau nebe?