Tema: Re: Mikrobanges trafo
Autorius: Shadowed
Data: 2012-11-22 14:56:21
Heh pasirodo dirba ir ta iskaba ne ju visai :) gavau trafuka, bet pirmines
viena ausis nulauzta kontaktine, bl ar cia man rankos kreivosp asidare ar
kas yra kad nesugebu prilituot prie pirmines auseles. Lydmetalis nu nekimba
nors tu ka. Gal te apvijos is zvaigzdziu metalo ? Pagal spalva tai sviesios,
galvojau aliuminis...

"Shadowed"  parašė naujienų news:k8jai0$ce$1@trimpas.omnitel.net...

tu matai... reik ryt paskambyt. te tos durys taip jau sunkiai atrode ir
priejimas toks nykus kad nesibroviau, mazu te ir sedejo kas...

"LabaiNeSpauda"  parašė naujienų news:k8ja62$vol$1@trimpas.omnitel.net...

Nesenai dyrpo, manau ir toliau dyrpa.
Turi jie darbo, b neversi, todel ir nera iskabu.