Tema: Re: Del daznio keitiklio (lifto)remonto
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-11-21 22:12:25
As zinoma sutinku, kad specialiam irenginiui specialus dk su programa gali
kainuoti brangiau ir belenkas nesuprogramuos. Na liftus aptarnaujancios
imones gal turi gudriu zmoniu, bet irgi vargiai apsiimtu atradineti dvirati.
Taciau manau, kad gal but imanoma suremontuoti ta pati dk, kuris oficialiai
yra neremontuojamas. Be to bent jau placios paskirties dk yra galimybe arba
per snukuti arba per laikmena nusikopijuoti esama programa.

..