Tema: Re: REQ stabilizuoti 12 V
Autorius: Levas
Data: 2012-11-05 00:39:47
pas mane tas pats yra. Paprasciausiai auto atjungia elektra starterio
sukimo metu.

Sprendimas dar neigyvendintas, bet teoriskai toks:

Pirkurke-->5V USB adapteris. Impulsinis, MC34??? pagrindu. Pirmiausia,
vietoje saugiklio statom sotki dioda. 12V puseje statom siuolaikini
elektrolita 16V ir kiek galima daugiau mikrofaradu. 5V puseje irgi metam
lauk kiniska konderi, statom siuolaikini 6V polimerini elektrolita. 12V
puseje irgi polimerai gerai, ypac jei nori, kad veiktu ir ziemos metu.

Esant normaliam 12V puse kondikui ir jei auto vedasi gerai, turi uztekti
energijos registratoriui.

--
Bye, Levas

--