Tema: Re: Misija neimanoma pervesti pinigus i rusija
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2012-10-30 00:41:30
Oi, neprasidėk su mokėjimo pavedimais į Rusiją. Grynas popierizmas. Jei vis
dėl to nori, tai
http://www.swedbank.lt/lt/pages/privatiems/saskaitos_ir_mokejimai/tarptautinis_mokejimo_pervedimas
(ieškok "Tarptautiniai pervedimai Rusijos rubliais")

Užtai Rusijoje plyti visokios onlaininės sistemos, kaip antai Yandex money,
Webmoney ir pan, kurie veikia panašiai, kaip PayPal.